כיוון תריס חשמלי

תריסים שעולים ויורדים בלחיצת כפתור פשוטה בזכות מנוע יעיל הפכו בשנים האחרונות למוצר נפוץ מאוד ולמעשה כמעט לסטנדרט בבנייה חדשה ואיכותית. כשמקפידים לרכוש את אחד הדגמים המתקדמים של היצרניות המובילות בתחום מובטחת נחת רבה לטווח ארוך, אבל גם כך ייתכן צורך בתיקונים שונים ובפרט בביצוע הפעולה של כיוון מנוע לתריס חשמלי. כמו כל תיקון תריסים, ובפרט אלה החשמליים, חשוב מאוד לבחור אנשי מקצוע אמינים ומיומנים. אמיר תריסים פועלת בהצלחה בענף כבר יותר מ-20 שנה והניסיון יקר הערך שצברנו יעזור גם לכם ליהנות מתריס תקין לחלוטין ומכוון היטב.

באילו מקרים נדרשת הפעולה של כיוון תריס חשמלי?

הצורך בביצוע כיוון מנוע לתריס חשמלי נוצר כשהוא לא יורד עד הסוף, כלומר גם כשאתם ממשיכים ללחוץ על הכפתור (בקיר או בשלט) התריס מסרב להגיע עד לשלב התחתון ביותר שלו. באופן דומה, אם ניסיון להעלאת התריס מסתיים בכך שהוא נעצר מוקדם מדי ולא עולה עד הסוף למרות הלחיצה על הכפתור, גם כן יש צורך לבצע כיוון תריס חשמלי.

למידע נוסף על תיקון תריס חשמלי שלא עולה >>

כדאי לציין שבחלק מהמקרים הנ”ל כיוון המנוע פותר את הבעיה, אבל יש גם מצבים שבהם זהו סימפטום לתקלה אחרת. על-מנת לדעת בוודאות מדוע התריס לא ממלא את ייעודו כפי שהתרגלתם, יש צורך בביצוע אבחון מקצועי.

כיוון תריס חשמלי

האם אפשר לכוון תריס חשמלי גם בלי איש מקצוע?

בחלק מהמקרים תוכלו לבצע כיוון מנוע לתריס חשמלי גם בכוחות עצמכם.

חשוב להדגיש: אם אתם לא בטוחים שתצליחו להסתדר, אל תתחילו לעשות לבד שום פעולה, אלא היעזרו בשירותיו של טכנאי תריסים חשמליים. הפעולה אמנם נשמעת פשוטה יחסית, אבל רק אם יש לכם חוש טכני טוב, כדאי לנסות לכוון את המנוע בלי איש מקצוע.

אם המנוע כולל ברגי כיוון, הפעולה היא סיבוב הבורג עם או נגד כיוון השעון. אם עצירת התריס מתבצעת לפני הזמן, הסיבוב הוא עם כיוון השעון, ובכל מקרה בשיטת הניסוי והטעייה תגיעו תוך זמן קצר לכוונון המדויק.

אם המנוע כולל לחיצים בשני הצדדים, כיוון תריס חשמלי כולל את השלבים הבאים:

א. לחיצה בו זמנית על הלחיצים.

ב. הורדת התריס באופן ידני ועצירתו בגובה הרצוי.

ג. שחרור לחיץ אחד.

ד. כיוון התריס כלפי מעלה מתבצע באופן דומה, כשהפעם מתבצעת העלאת התריס אל הגובה הנכון ואז משוחרר הלחיץ השני.

שירות מקצועי, אחריות מלאה

אם בחרתם להיעזר במומחים לצורך כיוון מנוע לתריס חשמלי, אמיר תריסים הוא המקום הנכון עבורכם. בזכות 20 שנות פעילות יש לנו היכרות מעולה עם כל הדגמים הקיימים של התריסים החשמליים ויכולת לזהות מיד כל תקלה – ומיד למצוא גם את הפתרון המתאים לה.

אם כבר מבצעים כיוון לתריס החשמלי, אנחנו יותר מאשר ממליצים לבצע גם התקנת שלט לתריס חשמלי שישדרג את איכות החיים שלכם.

גם כשנוצר צורך בתיקונים מורכבים יותר כמו למשל החלפת מנוע לתריס חשמלי, נבצע זאת עבורכם במהירות, עם המוצר שמספק את המענה המדויק ביותר לצרכים שלכם ובמחיר משתלם. כיוון תריס חשמלי או כל שירות אחר מתבצעים באחריות מלאה, ובנוסף, בזכות הניסיון והמקצועיות אנחנו משלימים כל עבודה תוך זמן קצר, כך שתוכלו לחזור וליהנות מהנוחות שמעניק התריס החשמלי.

קבלו הצעת מחיר מהירה