תיקון תריסים ביבנה

תריסים, כולל אלה החשמליים, אולי נראים כמו התקנים בסיסיים ופשוטים יחסית, אבל כשיש תקלה כלשהי, חשוב מאוד להזמין אנשי מקצוע מנוסים. אם המטרה היא מקסימום תועלת לטווח ארוך, הן החלפת תריסים ביבנה והן התקנת תריסים חדשים מחייבים מיומנות גבוהה. אמיר תריסים מספקת את כל השירותים הנ”ל כבר 20 שנים ואף יותר, באדיבות, באמינות, בזמינות ובמחירים נוחים במיוחד.

לייעוץ ראשוני חינם והצעת מחיר לתיקון תריסים ביבנה:

תיקון תריסים ביבנה מכל הסוגים מחירים נוחים במיוחד

איכות גבוהה לא בהכרח מגיעה עם תג מחיר גבוה. היעילות שבה אנחנו מבצעים כל סוג של תיקון תריסים ביבנה וההוגנות מאפשרים לנו להתחייב לעלויות נמוכות – ולעמוד בהתחייבות הזו. בטבלאות הבאות תוכלו למצוא את טווח המחירים עבור השירותים המבוקשים ביותר שמציע מתקן תריסים ביבנה.

תיקון תריסי הזזה ביבנה

  • החלפה של ידית מנוף ₪300-350

    ידית אחת.

  • החלפת שלבים בלויים ₪300-350

    העלות לשלב הראשון, 20-30 ש"ח לכל שלב נוסף.

  • החלפת שלות ₪300-350

    המחיר לזוג. מתקן תריסים ביבנה שמכבד את עצמו מתקין שלות (תופסנים) מניילון.

הצטרפו ללקוחות המרוצים שלנו:

התקינו לי תריס חשמלי ענק למרפסת במחיר הכי זול שהשגתי והיו מקצועיים מאד.
שולי
יבנה
אנשים ישרים שנותנים אחריות ומתקנים כשצריך. מומלצים מאד.
רענן
יבנה
החליפו לי את כל התריסים בבית במחיר ללא תחרות בכלל!
דניה
יבנה

תיקון תריסי גלילה ידניים ביבנה

  • החלפה של רצועה שנקרעה ₪300-350

    רצועת ניילון איכותית.

  • החלפת מנגנון הקפיץ ₪300-350

    מנגנון תחתון או עליון, לא כולל מנגנון כוח.

  • החלפה של שלבים בלויים ₪400-650

    העלות היא להחלפת עד 6 שלבים.

תיקון תריסים חשמליים ביבנה מחירים

  • שחרור של תריס תקוע ₪350-500

    לתריס חשמלי ברוחב של עד 4 מ'.

  • החלפת שלבים בתריס חשמלי ₪500-800

    העלות היא לשלב אחד. 100-200 ש"ח עבור כל שלב נוסף.

  • נתק בין שלבים ₪300-400

    תיקון תריסים חשמליים ביבנה שכולל גם כיוון מנוע.

תיקון תריסים ביבנה

התקנת תריסים חדשים ביבנה - דגשים חשובים

בחלק מהמקרים הפתרון האידיאלי הוא לא תיקון תריסים ביבנה, אלא התקנת תריס חדש. בכל התקנה, מכל סוג שהוא, אנחנו מקפידים על שימוש בשלבים איכותיים של יצרניות מוכרות. סוגי השלבים העיקריים הם אלומיניום משוך ואלומיניום מוקצף. הסוג השני הוא הזול יותר, והוא מתאים לתריסים במפתחים קטנים יחסית. השם נובע מהקצף שממלא את האלומיניום (היחסית דק) לצורך הבידוד. שלבי אלומיניום משוך הם חלולים, שכן האלומיניום עבה יותר וישנן גם סגסוגות, כך שאין צורך בקצף. בנוסף, ישנם שלבי עץ ושלבים מפלסטיק, וגם איתם אנחנו יודעים לעבוד במיומנות גבוהה.

כשהבחירה היא בתריס חשמלי, הדגש העיקרי הוא המנוע. ראשית, נדרשת התאמה של עוצמת המנוע לרוחב המפתח, ועוד כדאי לדעת שמנועים של חברות אירופאיות מחזיקים מעמד זמן רב הרבה יותר בהשוואה לאלה של היצרניות הסיניות.

מחיר התקנת תריס חשמלי ביבנה נע בין 800 ל-1,400 ש”ח למ”ר (לא כולל מחיר התריס עצמו כמובן). התקנת תריסי הזזה או תריסי גלילה ידניים תעלה לכם בין 400 ל-550 ש”ח למ”ר.

אחריות מלאה על כל עבודה ויושרה ללא פשרות

ההחלטה אם לבצע תיקון תריסים ביבנה או התקנה של תריסים חדשים מתקבלת כמובן על-ידי הלקוח. בכל מקרה, הייעוץ שלנו ניתן מתוך יושרה מוחלטת ומתוך הבנה שלקוח מרוצה הוא הנכס היקר ביותר לטווח הארוך.

דגש נוסף שעליו אמיר תריסים לא מתפשרת הוא שימוש בחלקי חילוף מובחרים בלבד. ההיכרות המעמיקה שלנו עם התחום מאפשרת לנו למצוא את החלקים האיכותיים ביותר במחירים תחרותיים, וכך להציע כל תיקון תריסים מכל סוג שהוא בעלות נמוכה.

לכל שאלה נוספת או בקשה לגבי תיקון תריסים חשמליים ביבנה (או במקומות אחרים: אנחנו מבצעים גם תיקון תריסים בתל אביב והסביבה), אתם מוזמנים לפנות אלינו. ההתנהלות היעילה והניסיון רב השנים שלנו בתחום מאפשרים לנו להיות זמינים מאוד – כך שכבר תוך זמן קצר תוכלו ליהנות מתפקוד מיטבי של התריסים.

קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון תריסים ביבנה: