תיקון תריסים בחולון

תיקון תריס הוא מלאכה שמצריכה מיומנות גבוהה, כזו שנרכשת רק לאחר שנים רבות בתחום ולמידה מתמדת. אמיר תריסים מבצעת תיקון תריסים בחולון כבר יותר מ-20 שנה, שבמהלכן צברה ניסיון מגוון ושכללה עוד ועוד את היכולות שלה. בזכות הבקיאות הרבה של אנשי המקצוע שלנו בתחום התריסים, אנחנו יכולים להבטיח וגם לקיים שירות איכותי ומוקפד במיוחד, ומקסימום תועלת מכל תיקון או התקנה.

לייעוץ ראשוני חינם והצעת מחיר לתיקון תריסים בחולון:

היתרונות המשמעותיים של מתקן תריסים בחולון עם ניסיון

ניסיון רב לגבי תיקון תריסים בחולון מאפשר זיהוי מיידי של כל תקלה, וכמו כן גם את מציאת המענה האידיאלי, גם בהיבט הפרקטי וגם בהיבט האסתטי. איש מקצוע בעל ותק רב אמון גם על תיקון תריסים חשמליים בחולון ביעילות ומבלי לגרום נזקים למוצר המשוכלל.

יתרון נוסף שיש בניסיון נרחב בתיקון תריסים הוא האפשרות להציע את הפתרון הנכון ביותר בכל מסגרת תקציב שהיא, כך שהתריס שלכם ימלא את ייעודו – שליטה מלאה שלכם בכמות האור ובכמות האוויר הנכנסת לחדר – לטווח ארוך.

אחריות מלאה על העבודה, חלקי חילוף איכותיים בלבד

על כל פעולה במסגרת תיקון תריסים חשמליים בחולון או תריסים ידניים, וכמובן על כל התקנה של תריס חדש, תקבלו מאיתנו אחריות מלאה על העבודה. בנוסף, אנחנו מתחייבים להשתמש אך ורק בחלקי החילוף המובחרים ביותר הקיימים כיום לכל צורך – כשבזכות הניסיון וההתמקצעות השוטפת יש לנו היכרות מעמיקה עם כל החידושים בתחום ועם כל היצרניות המובילות של השלבים, המנועים (כשמדובר על התקנת תריס חשמלי בחולון), הרצועות ועוד.

תיקון תריסים בחולון מחיר משתלם

תיקון תריסים בחולון - במחיר מנצח!

אמיר תריסים מקפידה לא “רק” על שירות ברמה גבוהה במיוחד, אלא גם על עלויות נמוכות. איך אפשר להתחייב לתיקונים מקצועיים עם חלקי חילוף מובחרים ובכל זאת לגבות מחיר אטרקטיבי? ה”סוד” הוא בהתנהלות היעילה שלנו: כשכל תיקון או החלפת תריסים בחולון, מורכב ככל שיהיה, מתבצעים במהירות ומושלמים תוך זמן קצר ככל האפשר, הצעת המחיר הופכת למשתלמת מאוד.

מחירים בעבור תיקון תריסי הזזה בחולון:

  • החלפת שלבים בתריס ₪250-350

    אם הזמנתם מתקן תריסים בחולון, כדאי לבחון את כל השלבים ולהחליף את כל אלה שמתחילים להתבלות - התוספת לעלות היא 10-20 ש"ח בלבד לכל שלב.

  • החלפת שלות (תופסנים) ₪250-350

    המחיר היא לצמד תופסנים.

  • התקנת תריס הזזה חדש ₪450-550

    מחיר למטר רבוע, כולל החלקים השונים.

שירותים עבור תיקון תריס גלילה ידני בחולון:

  • החלפת שלבים ₪400-600

    המחיר מתייחס להחלפה של 2-6 שלבים.

  • החלפת מנגנון הקפיץ ₪250-350

    מנגנון עליון או תחתון. אם מדובר על מנגנון כוח, המחיר גבוה יותר בכ-40%.

  • התקנת תריס גלילה חדש בחולון ₪400-450

    כולל רצועה ומתלים, עלות למטר רבוע.

תיקון תריסי גלילה חשמליים בחולון:

  • תיקון נתק בין השלבים ₪300-350

    המחיר כולל כיוון מנוע חשמלי.

  • החלפת שלבים בתריס החשמלי ₪500-800

    עלות עבור שלב אחד. כל שלב נוסף: 100-200 ש"ח.

  • שחרור תריס תקוע ₪300-500
  • החלפת מנוע לתריס חשמלי בחולון ₪1200-1400

    חשוב לוודא שמדובר במנוע איכותי, רצוי אירופאי.

מחויבות מלאה לכל לקוח ולקוחה

מעבר למקצועיות ולניסיון שלנו בתחום התריסים, אנחנו מבצעים כל תיקון תריסים בחולון ובכל איזור אחר ברחבי הארץ מתוך מחויבות מלאה ללקוחות שלנו, שבסופו של דבר מהווים את הנכס היקר מכל – ולא בכדי במשך 20 שנות הפעילות בתחום צברנו קהל נאמן שחוזר אלינו בכל פעם שהוא זקוק לשירות כמו החלפת רצועה בתריס גלילה, החלפת שלבים בתריס הזזה, תיקון מנוע בתריס חשמלי ועוד.

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר, לספר לנו מהו הצורך שהתעורר אצלכם בבית או בעסק – ולקבל מידע אמין ומדויק לגבי הפתרון האידיאלי עבורכם.

קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון תריסים בחולון: