תיקון תריסים בחדרה

תקלה שמונעת שימוש תקין בתריס – בין אם מדובר בתריס הזזה בחלון צדדי ובין אם זהו תריס חשמלי גדול במקום מרכזי – מזכירה מיד עד כמה הפריט הזה חיוני לחיים נוחים ונעימים. בהתאם, תיקון תריסים בחדרה הוא שירות שכדאי להפקיד אך ורק בידיים מקצועיות במיוחד, של מומחים בעלי ניסיון רב.

אנחנו באמיר תריסים מבצעים את כל הפעולות הנדרשות כדי שתוכלו להפיק את מלוא התועלת האפשרית: תיקונים מכל הסוגים, החלפת תריסים בחדרה וגם התקנות חדשות – כל זאת בזמינות גבוהה ובאחריות מלאה.

הגעה מהירה, עבודה מסודרת ונקייה

בזכות היעילות הרבה שבה מתנהלת החברה, אנחנו יכולים להבטיח הגעה מהירה לכל לקוח ולקוחה – וגם לקיים את ההבטחה. לאחר שנזהה את התקלה ונבין בדיוק מהם הצרכים שלכם, נספק את המענה המקצועי הטוב ביותר האפשרי. אמיר תריסים מקפידה על עבודה מסודרת ונקייה, כך שבכלל לא תרגישו את הנוכחות שלנו – ותוך זמן קצר תוכלו ליהנות מתריסים תקינים לחלוטין.

כמו כן, מתאפיין השירות שלנו באמינות ובאדיבות. אנחנו מבצעים גם תיקון תריסים בנתניה, תיקון תריסים בקיסריה, בישובי עמק חפר, באור עקיבא ובאזור השרון כולו.

לייעוץ ראשוני חינם והצעת מחיר לתיקון תריסים בחדרה:

ניסיון של 20 שנה והתעדכנות מתמדת בחידושים בענף

היכולות המקצועיות הגבוהות שלנו, שבאות לידי ביטוי בכל תיקון תריסים בחדרה, מבוססות על ניסיון של למעלה מ-20 שנים בענף. במקביל, אנחנו מקפידים להתעדכן בכל המוצרים החדשים שעשויים לשדרג את השירות שתקבלו – חיבור שלט לתריס חשמלי, מנגנון כוח בתריס גלילה ידני, הסוגים השונים של השלבים ועוד. המיומנות הגבוהה חשובה במיוחד כשמדובר על פעולות מורכבות כגון התקנת תריס חשמלי בחדרה עבור חלון גדול מאוד או במיקום מאתגר.

בכל תיקון תריסים חשמליים בחדרה, וכמובן גם תריסים ידניים, אנחנו נעזרים בחלקי החילוף הטובים ביותר שיש. בהתאם, יכולה החברה להעניק אחריות מלאה על כל שירות.

תיקון תריסים בחדרה

כשמחפשים מתקן תריסים בחדרה, ישנה מן הסתם חשיבות גם לעלות השירות ולא רק לתועלת. אמיר תריסים מתחייבת למחירים נוחים מאוד, מבלי להתפשר על חלקי החילוף או על איכות העבודה עצמה. היכולת שלנו לבצע תיקון תריסים בחדרה ברמה גבוהה במיוחד ובמחירים נמוכים נובעת מהניסיון, היעילות וההיכרות עם החברות שמייצרות ומשווקות את החלקים לכל סוגי התריסים. לפניכם העלויות של הפעולות הנפוצות ביותר:

תריסי הזזה בחדרה

  • החלפת שלב ₪300-350

    כל שלב נוסף: 20-30 ש"ח.

  • החלפת ידית מנוף ₪300-400

    לידית אחת.

  • החלפת תופסנים (שלות) ₪300-350

    לזוג.

  • התקנת תריס הזזה בחדרה ₪450-550

    למ"ר, כולל חלקים.

הלקוחות שלנו מספרים...

התקין אצלי 2 תריסי גלילה ותריס חשמלי אחד במחיר זול משמעותי מהמתחרים
רגינה
חדרה
שירות מקצועי, סבלני מאד ובאמת עשה עבודה מעולה במחיר הוגן.
שרון
חדרה
מקצוענים אמיתיים. התקינו לי תריס חשמלי חדש תוך שעתיים עבודה.
נועם
גבעת אולגה, חדרה

תריסי גלילה ידניים

  • החלפת שלב ₪400-600

    לעד 6 שלבים.

  • החלפת הרצועה ₪300-350

    רצועת ניילון איכותית ועמידה.

  • החלפת המעצור ₪300-350

    כדאי לנצל את ההגעה של מתקן תריסים בחדרה ולבדוק גם את הרצועה - אם היא בלויה, רצוי לשקול את החלפתה.

  • התקנה ₪450-500

    למ"ר, כולל מתלים ורצועה.

תריסים חשמליים

  • החלפת שלב בתריס חשמלי ₪500-800

    כל שלב נוסף: 100-200 ש"ח.

  • שחרור תריסים תקועים ₪300-500

    תיקון תריסים חשמליים בחדרה שרוחבם עד 4 מטר.

  • החלפת מנוע ₪1200-1600

    לתריסים במשקל עד 100 ק"ג.

  • התקנת תריס חשמלי בחדרה ₪800-1400

    למ"ר, בהתאם לסוג המנוע הנבחר.

הזמינו עוד היום טכנאי מקצועי לתיקון תריסים בחדרה!

אם יש לכם שאלות או התלבטויות בנוגע לתיקון תריסים חשמליים בחדרה, החלפת שלבים בסוגים אחרים של תריסים או כל סוגיה אחרת, אתם יותר מאשר מוזמנים ליצור איתנו קשר. אמיר תריסים מספקת מענה סבלני, מפורט ומקצועי – כדי שתוכלו להגיע לבחירה האופטימלית מבחינתכם.

קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון תריסים בחדרה: