תיקון תריסים בצפון

זה אולי נראה פריט פשוט יחסית, אבל כל תיקון של כל תריס מכל סוג שהוא מחייב מקצועיות רבה מאוד. בהתאם לכך, חובה להזמין לצורך ביצוע מלאכה זו מומחים מנוסים, וכמובן אמינים. אמיר תריסים כבר סייעה לאלפי לקוחות לאורך השנים בחיפה, בקריות, בגליל ובעמקים שנזקקו לתיקונים שונים או לשירות כגון התקנת תריס חשמלי בצפון. עם ניסיון של יותר מ-20 שנים, תוכלו להיות בטוחים שאנחנו נאתר חיש קל כל תקלה ונמצא את הפתרון האופטימלי בעבורה. בנוסף, אנחנו מבצעים תיקון תריסים בצפון הארץ במחירים אטרקטיביים במיוחד, כך שגם בהיבט החשוב הזה אתם יכולים להיות רגועים לגמרי.

חלקי חילוף איכותיים במיוחד ואחריות מלאה

המיומנות הגבוהה שרכשנו תוך כדי ביצוע תיקון תריסים בחיפה עבור אינספור לקוחות מאפשרת לנו להעניק לכם אחריות מלאה על כל פעולה. עוד סיבה טובה לבחור בנו היא השימוש שלנו בחלקי החילוף האיכותיים ביותר לטובת כל תיקון תריסים בצפון – רצועות, שלות, שלבים מוקצפים, שלבים משוכים, מנגנונים וכמובן מנועים לתריסים חשמליים.

ההיכרות של אמיר תריסים עם היצרניות המובילות בתחום מובילה לא “רק” לתיקונים איכותיים על בסיס התאמה מלאה של החלק הדרוש לתריס הקיים, אלא גם לעלות משתלמת מאוד – מצב של Win-Win מבחינתכם.

לייעוץ ראשוני חינם והצעת מחיר לתיקון תריסים בצפון הארץ:

החלפת שלבים - רק עם מתקן תריסים באיזור הצפון שיש לו ניסיון!

אחת הפעולות הנפוצות ביותר במסגרת תיקון תריסים בצפון היא החלפת שלבים. הסיבה לכך היא ששינויי טמפרטורות גורמים לשלבים להיסדק. גם הזמן מוביל לבלאי שהולך ומצטבר, עד שהשלב כבר לא תקין. בדרך כלל, מומלץ לנצל את הגעתו של מתקן תריסים באיזור הצפון לטובת החלפת שלבים נוספים, ובפרט אלה הסמוכים לשלב הבעייתי וכל אלה שממילא לא יחזיקו מעמד זמן רב.

בתריסי הזזה העלות היא 250-350 ש”ח עבור שלב אחד ועוד 10-20 ש”ח לכל אחד נוסף. בתריסי הגלילה הידניים בדרך כלל יוחלפו בין 2 ל-6 שלבים, במחיר של 400-600 ש”ח, וכשמדובר על תיקון תריסים חשמליים בצפון מחיר הפעולה הוא 500-800 ש”ח ועוד 100-200 ש”ח לכל שלב נוסף.

אם ישנם שלבים רבים במצב בעייתי, כדאי לשקול את האופציה של החלפת תריסים בצפון – ועל-מנת לדעת בוודאות מה משתלם יותר, חשוב מאוד להזמין אנשי מקצוע שמתאפיינים ביושרה מלאה

מחירון תיקון תריסים באיזור הצפון

בכל מצב שבו עולה הצורך בתיקון תריסים בקריות, בחיפה, בנהריה וביתר איזורי צפון הארץ, חברת אמיר תריסים מעניקה ללקוחותיה הרבה מעבר לשירות איכותי. המחירים שלנו מאד אטרקטייבים, כפי שניתן לראות בטבלאות הבאות:

תריסי הזזה - מחירון תיקונים נפוצים:

  • החלפת הגלגלים ₪250-350

    יש לשמור על התאמה בין הגלגלים לבין סוג התריס.

  • החלפת זוג שלות ₪250-350

    מומלץ להעדיף תופסנים מניילון שמחזיקים מעמד עד 15 שנים. כמו כן, נדרשת התאמה מלאה לסוג התריס.

  • החלפת ידית מנוף בתריס הזזה ₪250-300

כמה עולה לתקן תריסי גלילה ידניים בצפון הארץ?

  • החלפת מנגנון תחתון/עליון ₪250-350
  • החלפת רצועה ₪250-350

    רצועת ניילון נשחקת בקצב איטי יותר ולכן מומלצת.

  • החלפת מעצור רצועה ₪250-350

    רצועת ניילון נשחקת בקצב איטי יותר ולכן מומלצת.

כמה עולה תיקון תריסים חשמליים בצפון?

  • שחרור של תריס שנתקע ₪300-500
  • כיוון מנוע ₪300-350
  • החלפת מנוע ₪1200-1800

    מנוע תוצרת אירופה יחזיק מעמד עד 10 שנים, לעומת מנועים של חברות לא מוכרות שיעבדו 3-4 שנים בלבד.

לקוחות ממליצים עלינו:

שחררו לי את התריס החשמלי שנתקע בסלון וגבו מחיר באמת זול.
איילת
קרית ביאליק
אמיר תריסים החליפו לי מנגנון תחתון לתריס הגלילה. השירות היה מצוין.
חיים
חיפה
הגיעו תוך שעה מיצירת הקשר והחליפו 8 שלבים שבורים. המחיר היה הוגן ביותר.
רונאל
קרית מוצקין

תיקון תריסים בצפון בראש שקט באמת

כל מי שזקוק לשירות תיקון תריסים בקריות, בעכו, בנהריה, בחיפה ובשאר ישובי הצפון מכיר מן הסתם את החשש – שמא השירות לא יהיה המקצועי ביותר, או שהמחיר שיידרש לשלם יהיה מופרז. עם אמיר תריסים אתם יכולים להיות רגועים לגמרי: המוניטין של החברה אחרי 20 שנות פעילות בתחום הוא נכס יקר ערך, ועל-מנת לשמר ולטפח אותו אנחנו מגיעים לכל לקוח ולקוחה עם מחויבות מלאה לספק פתרון מיטבי. בנוסף, תקבלו מאיתנו אחריות מלאה על העבודה, שגם היא תורמת כמובן לשקט הנפשי. לייעוץ מותאם אישית עבורכם, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר ולהבין איך אפשר לספק מענה מדויק ומשתלם לכל צורך.

קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון תריסים בצפון: