תיקון תריסים בקריות

תריסים נתפסים לעיתים כמוצר פשוט למדי, אבל בפועל, לפחות בחלק מהמקרים, כל פעולה הקשורה אליהם – כמו לדוגמה החלפת מנוע בתריס חשמלי – עלולה לגרום נזק משמעותי אם היא לא מתבצעת באופן מקצועי. תיקון תריסים בקריות עם אמיר תריסים מתבסס על אפיון מדויק של הצרכים, מציאת פתרון נכון, שימוש בחלקי החילוף האיכותיים ביותר הקיימים כיום בשוק והקפדה על עבודה נקייה ויעילה.

לייעוץ ראשוני חינם והצעת מחיר לתיקון תריסים בקריות:

תיקון תריסים חשמליים בקריות - במהירות ומבלי לפגוע בשגרת החיים שלכם

לאחר יותר מ-20 שנות ניסיון בתחום התריסים, אנחנו יכולים להבטיח – ולא רק להבטיח אלא גם לקיים – תיקון תריסים חשמליים בקריות, החלפת שלבים, תיקון תריסי הזזה וכל שירות נדרש אחר במהירות מירבית.

המרכיב הראשון בדרך למימוש ההבטחה הוא זמינות גבוהה, שמתאפשרת גם היא בזכות היעילות, והמרכיב השני הוא עבודה מדויקת וממוקדת, תוך הקפדה על סדר וניקיון – כך שתוכלו ליהנות גם מתריסים תקינים המותאמים באופן מושלם לצרכים שלכם וגם מכך שלא תצטרכו לבזבז זמן יקר על החזרת הסדר לחדר שבו בוצעה העבודה.

חלקי חילוף איכותיים ואחריות מלאה על כל תיקון

אמיר תריסים מעניקה אחריות על כל תיקון תריסים בקריות וכן גם על התקנת תריסים חדשים. האחריות נועדה לאפשר לכם ליהנות מהשירות, כמו גם משקט נפשי, ואנחנו יכולים להעניק אותה בלב שקט גם כן, בזכות הידיעה שאנחנו מבצעים כל עבודה עם מלוא תשומת הלב לכל פרט ופרט ועם חלקי חילוף מובחרים.

כדי לוודא שבכל התקנת תריס חשמלי בקריות, החלפת שלבים, תיקון רצועה וכו’ נעשה שימוש בחלקים האיכותיים ביותר, אנחנו מקפידים להתעדכן כל העת בנעשה בתחום.

תיקון תריסים בקריות בזול

תיקון תריסים בקריות במחירים משתלמים במיוחד!

באופן טבעי, כשמחפשים מתקן תריסים בקריות או בכל איזור אחר בארץ, בנוסף לאיכות השירות ישנו עוד פרמטר שמשפיע על הבחירה – המחיר. אמיר תריסים, בזכות היעילות והמקצועיות, מצליחה לספק הצעות מחיר אטרקטיביות מבלי להתפשר על טיב החלקים ורמת העבודה.

בטבלאות הבאות תמצאו את העלויות של השירותים המבוקשים ביותר:

תיקון תריסי הזזה בקריות - מחירים:

  • החלפת שלב ₪250-350

    כל שלב נוסף - 10-20 ש"ח, ולכן כדאי לנצל את ההגעה של מתקן תריסים בקריות כדי להחליף את כל השלבים הבלויים.

  • החלפת תופסנים (שלות) ₪250-350

    המחיר לז-2 תופסנים.

  • מחיר התקנת תריס חדש בקריות ₪450-550

    המחיר למ"ר, כולל כל החלקים.

תיקון תריסי גלילה ידניים בקריות

  • החלפת שלבים ₪400-600

    החלפת 2 עד 6 שלבים.

  • תיקון רצועה ₪250-350

    מומלץ להעדיף רצועה מניילון.

  • החלפת המנגנון ₪250-350

    מנגנון כוח - תוספת של 40%.

תיקון תריסי גלילה חשמליים בקריות - מחירים:

  • תיקון נתק בין שלבים ₪300-350

    כולל כיוון מנוע.

  • החלפת שלבים בתריס חשמלי ₪500-800

    המחיר הוא לשלב הראשון. כדאי לבחון היטב את כל השלבים הסמוכים ובמידת הצורך להחליף גם אותם.

  • שחרור תריס שנתקע ₪300-500
  • מחיר החלפת מנוע לתריס חשמלי בקריות ₪1200-1400

שירות תיקון תריסים בקריות מכל ה-❤️

מעבר למקצועיות, חשוב לנו שגם השירות עצמו – בין אם מדובר על תיקון תריסים בקריות או על החלפת תריסים בקריות – חשוב לנו שהשירות שלנו ייזכר כחוויה נעימה. לשם כך אנחנו מטפחים את תודעת השירות של אנשי החברה, ומקפידים על קשב רב לכל לקוח ולקוחה ומחויבות מכל הלב לעשות כל מה שצריך כדי לספק לכם פתרון אופטימלי.

לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית אליכם, ולתשובות מפורטות ומקצועיות לכל שאלה בנושא תיקון תריסים והתקנתם – אתם מוזמנים למלא את הפרטים, ונחזור אליכם תוך זמן קצר.

קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון תריסים באיזור הקריות: