תיקון תריסים בירושלים

תריס – הזזה או גלילה, ידני או חשמלי – נתפש אצל רבים כפריט פשוט יחסית, שנמצא לצד החלון ועוזר לווסת את כמויות האור והאוויר הנכנסות לכל חלל. אבל אם צצה בעיה כלשהי בתריס, כדאי להקדיש תשומת לב לבחירת מתקן תריסים בירושלים שידע לבצע את העבודה הדרושה במיומנות גבוהה ויספק מענה אופטימלי. אמיר תריסים היא חברה מהמובילות בתחום בארץ, עם ניסיון של יותר מ-20 שנים, מחויבות מלאה לכל לקוח והקפדה על למידה מתמדת של החידשים בתחום כדי להמשיך ולהעניק שירות איכותי במיוחד ללקוחותינו.

תיקון תריסים בירושלים – עבודה מיומנת וחלקים איכותיים

תיקון תריסים בירושלים עם אמיר תריסים מתבצע תמיד עם חלקים איכותיים במיוחד – בין אם נדרשים שלבים לתריס ידני או חשמלי, שלות, מסילות, ידית מנוף ובין אם הפעולה הדרושה היא החלפת רצועה בתריס גלילה. דגש חשוב נוסף שלגביו אין פשרות הוא הקדשת מלוא תשומת הלב הנדרשת לכל פרט ופרט במהלך העבודה, כך שהתוצאה של תיקון תריסים חשמליים בירושלים, התקנת תריס חדשניקוי חלונות או כל החלפת חלק תהיה תמיד לא פחות ממצוינת.

תיקון תריסים חשמליים בירושלים באחריות ובמהירות

עוד יתרון גדול של תיקון תריסים בירושלים על-ידי אנשי המקצוע שלנו הוא המהירות שבה מושלמת המלאכה. באופן טבעי, כל מי שזקוק לשירות זה, בדיוק כמו לתיקון תריסים בחיפה, באר שבע, תל אביב או כל מקום אחר בארץ, מבקש לחזור לשגרה המוכרת שלו, זו שבה התריסים ממלאים את ייעודם ללא כל תקלה, תוך זמן קצר ככל האפשר. בזכות היעילות שבה מתבצעת כל עבודה והתכנון המדויק, יכולה החברה להבטיח – וכמובן גם לקיים – זמינות מירבית ובהתאם לכך להעניק מענה מהיר מאוד לכל קריאה.

בנוסף, אנחנו מספקים אחריות מלאה על תיקון תריסים חשמליים בירושלים, טיפול בתקלות בתריסים ידניים וכן על התקנת תריסים חדשים. האחריות מקנה ללקוחות שקט נפשי לטווח הארוך – תועלת שמצטרפת לזו שמניב התיקון עצמו.

תיקון תריסים בירושלים והסביבה

מתקן תריסים בירושלים עם יושרה מוחלטת

בחירת איש מקצוע לצורך תיקון תריסים בירושלים מחייבת בדיקה גם של רמת היושרה או לפחות התרשמות ממנה – כדי שלא יבוצעו פעולות שאין בהן צורך אמיתי, כך שעלות השירות תהיה גבוהה שלא לצורך. האינדיקציה הטובה ביותר לגבי רמת האמינות והרצינות היא פעילות בתחום התריסים, הן תיקונים והן התקנות, במשך למעלה מ-20 שנים ואצל אינספור לקוחות מרוצים – עוד סיבה טובה לבצע תיקון תריסים חשמליים בירושלים (וגם כמובן סוגים נוספים) עם אמיר תריסים.

מחירי השירותים השונים בתחום התריסים

כשמחפשים מתקן תריסים בירושלים צצה באופן טבעי גם סוגיית המחיר. תיקון תריסים בירושלים, כמו גם תיקון תריסים בתל אביב או בכל מקום אחר, הוא מסוג השירותים שהמבחן הנכון לגביהם הוא יחס העלות-תועלת, ולא רק המחיר – אבל כדי שבכל מקרה תוכלו לדעת מהי ההוצאה הצפויה בהתאם לסוג השירות המבוקש, הכנו עבורכם את טבלת המחירים הבאה:

קבלו הצעת מחיר מהירה לתיקון תריסים בירושלים:

מחירים ועלויות לתיקון תריסים בירושלים

  • מחיר החלפת רצועה לתריס גלילה בירושלים ₪200-350

    כולל חלקים ועבודה

  • החלפת המנגנון שמאפשר את גלגול הרצועה ₪200-500

    מנגנון תחתון / מנגנון עליון

  • מחיר החלפת קפיץ בתריס גלילה בירושלים ₪200-400

    מומלץ להעדיף קפיץ ממתכת

  • מחיר שחרור תריסי גלילה תקועים בירושלים ₪200-500

    שירות מיומן מבטיח שחרור בלי לפגוע באף חלק

  • עלות התקנת מנגנון כוח ₪450-750

    פעולה שמבטיחה שימוש קל ונוח בתריס

לקוחות ממליצים

שירות מהיר ומקצועי. ממליץ בחום!
רמי
ירושלים
היו אצלי לפני שבועיים וטיפלו במקצועיות בתריס בסלון. מרוצה מהם מאד.
איילת
מודיעין
ממליץ על אמיר תריסים! החליפו תריס בצורה מהירה ומקצועית.
אביחי
ירושלים

אנחנו מתחייבים לספק לכם את השירות המקצועי ביותר שתמצאו בירושלים והסביבה לתיקון תריסים, במחירים מהזולים בשוק ועם אחריות מלאה על כל תיקון.

השאירו פרטים וקבלו הצעת מחיר: