מסתור כביסה מאלומיניום

מסתור כביסה מאלומיניום איכותי מחיר הכי משתלם בשוק!

פעם, כשישראל הייתה מדינה קטנה וצעירה, חבלי הכביסה ועליהם הבגדים של תושבי השכונה היו חלק בלתי נפרד מהנוף. היום ההעדפה האסתטית שונה לגמרי, ובפרט במבנים רבי הקומות שבהם מסתור כביסה הפך לסטנדרט. שינוי מהותי נוסף הוא סוג המסתור, כשהפלסטיק מפנה את מקומו לאלומיניום רב היתרונות. אמיר תריסים מתמחה בייצור מגוון רחב של מוצרים מחומר גלם זה, ובפרט מסתור כביסה מאלומיניום. אנחנו אמונים גם על התקנה מהירה ומדויקת, מספקים אחריות מלאה על כל עבודה ומתחייבים למחירים משתלמים מאוד.

מסתור כביסה אלומיניום מזמינים אך ורק מאמיר תריסים!

מסתור כביסה אלומיניום במידות מותאמות אישית

5 שנות אחריות על כל התקנת מסתור

שירות בכל רחבי הארץ

מחירים משתלמים במיוחד!

אספקה מהירה

קבלו הצעת מחיר משתלמת:

החשיבות הרבה של הניסיון בייצור מסתור אלומיניום

כמו בתחומים אחרים, יצרן אלומיניום איכותי הוא כזה שצבר ניסיון רב. הוותק של אמיר תריסים בתחום – 20 שנות פעילות – בא לידי ביטוי בייצור מוקפד ומדויק של תריסי אלומיניום, מעקות אלומיניום וזכוכית, ויטרינות, גדרות, שערים, חלונות וכמובן גם מסתורי כביסה מאלומיניום.

הניסיון שלנו מבטיח גם התקנה מקצועית, כך שמסתור הכביסה ימלא את ייעודו במשך שנים רבות, ועוד דגש חשוב הוא ההבנה שלנו כי שביעות רצון מלאה של לקוח היא נכס משמעותי – ולכן נעשה הכל כדי לספק לכם את הפתרון הטוב ביותר.

הבסיס הוא תהליך עבודה מסודר שכולל אפיון צרכים, תכנון חכם, בחירת פרופיל אלומיניום למסתור כביסה, ייצור ולבסוף התקנה – ועל כל מסתור אלומיניום תקבלו מאיתנו 5 שנות אחריות מלאה.

למה לבחור דווקא בנו כשקונים מסתורי כביסה מאלומיניום?

שימוש באלומיניום האיכותי בשוק

5 שנות אחריות

המחירים הכי משתלמים בארץ!

היתרונות המשמעותיים של מסתורי כביסה מאלומיניום

פרופיל אלומיניום למסתור כביסה הוא כאמור הגרסה המתקדמת והמשופרת של מסתורי הפלסטיק של פעם. לאלומיניום יש באופן כללי מספר יתרונות בולטים אותם נסקור כעת, וכולם באים לידי ביטוי גם במסתורי הכביסה בכל רחבי הארץ.

למסתורי כביסה מאלומיניום משקל קל ויציבות גבוהה

מסתור אלומיניום הוא מוצר בעל משקל נמוך מצד אחד, ומצד שני יציב לחלוטין ובעל חוסן של ממש. איכות זו נובעת מהתכונות של האלומיניום עצמו, שבזכות הצפיפות הנמוכה שלו הוא חזק גם בלי להיות כבד. כשמוסיפים על כך את ההתקנה המקצועית של אמיר תריסים שמבטיחה עיגון מושלם, התוצאה היא שקט נפשי מוחלט עבורכם.

מסתור כביסה מאלומיניום בזול

עמידות לטווח ארוך גם בסביבה לחה

אחד החסרונות העיקריים של הפלסטיק הוא ההיחלשות ההדרגתית שלו, עד כדי התפוררות והתפרקות חלקים ממנו. מסתור כביסה אלומיניום לעומת זאת הוא פתרון לטווח ארוך – גם בזכות החוסן וגם בזכות העמידות של האלומיניום לקורוזיה, כך שגם אירועי מזג אוויר חריגים ולחות גבוהה לא פוגעים בו.

תהליך העבודה: יועץ אלומיניום מטעמנו מבצע ביחד אתכם אפיון צרכים מדויק, ועוזר לכם לתכנן מעקה בהרמוניה מלאה עם החלל שבו הוא יותקן. לאחר מכן, נייצר עבורכם את המוצר המושלם בדיוק לפי התכנון, ובשלב האחרון נגיע אליכם ונבצע את ההתקנה.

מראה אסתטי

היתרון השלישי של פרופיל אלומיניום למסתור כביסה הוא בהיבט האסתטי, שמהווה שיקול בולט בימינו. הנוכחות של האלומיניום בכל מקום ובכל מוצר היא תמיד נוכחות צנועה, ובנוסף ניתן לצבוע את הלוחות בכל גוון רצוי – כך שתיווצר הרמוניה מושלמת בין המסתור לבין הקירות שסביבו.

לקוחות ממליצים עלינו:

התקינו אצלי מסתור אלימיניום לפי מידה מותאמת אישית. איכות מעולה, שירות מצוין.
אריאל
כפר יונה
התקינו לי מסתור כביסה שפתר לי את כל הבעיה של היונים עם הכביסה.
שירי
זכרון יעקב
שעה עבודה והתקינו לי מסתור חדש ומעוצב. מחיר משתלם מאד!
רונן
בת ים

כיצד קובעים עבור מסתור כביסה מאלומיניום מחיר?

עבור כל מי שמחפש מסתור כביסה מאלומיניום מחיר כל דגם, כולל ההתקנה, הינו שיקול משמעותי בבחירה. הצעת מחיר ספציפית עבורכם נוכל להכין רק לאחר שתספרו לנו מהם הצרכים שלכם, ונבין את כל המאפיינים הספציפיים של הפרויקט.

באופן עקרוני, הגורמים העיקריים שמשפיעים על עלות מסתור כביסה מאלומיניום הם הגודל שלו, מורכבות ההתקנה והצבע הרצוי. בפרויקטים גדולים, כשנדרשת התקנת מסתורי כביסה רבים, המחיר לכל מסתור יורד.

גודל המסתור

טווח המחירים

הערות

2 מ’ על 2 מ’

2,000-2,500 ש”ח

עבור מסתור כביסה בצבע סטנדרטי, התקנה רגילה

5 מ’ על 5 מ’

4,000-5,500 ש”ח

עבור מסתור כביסה בצבע סטנדרטי, התקנה רגילה

5 מ’ על 5 מ’

6,000-7,500 ש”ח

גוון ייחודי או התקנה מורכבת במיוחד

תשובות לשאלות נפוצות:

=

כן. ישנו תקן למסתור הכביסה עצמו (ת”י 5100) וכן תקנים הנוגעים לתגובה של חומרים לשריפה (ת”י 755 ות”י 921).

אם ישנו מסתור כביסה אלומיניום קיים ואתם מבקשים להחליפו בדגם עדכני מחומר גלם טוב יותר, אין צורך בהיתר בנייה. עבור התקנה חדשה נדרש היתר.

ישנם מצבים ספציפיים שבהם נדרשת הוספת רכיב אופקי – מעקה – בחלק הפנימי של המסתור וזאת על-מנת לשמור על הבטיחות. במקרים אלה נייצר עבורכם מסתור מתאים עם מעקה אסתטי.

לא מומלץ לנסות להתקין לבד מסתורי כביסה. עבודה בגובה מחייבת מיומנות ספציפית ובקיאות, ואין סיבה להסתכן שלא לצורך. הצוות המנוסה של אמיר תריסים יגיע אליכם במועד הנוח ביותר עבורכם, יבצע את ההתקנה ביעילות ובמהירות, תוך שמירה על הסדר והניקיון – ואתם תוכלו ליהנות ממסתור איכותי במחיר תחרותי.

לייעוץ מותאם אישית עבורכם, אתם מוזמנים ליצור קשר – אנחנו נשמח לעזור לכם להבין מהו מסתור הכביסה האופטימלי עבורכם.

קבלו הצעת מחיר מהירה: