תריסי אלומיניום

תריסי אלומיניום הם הסוג הנפוץ ביותר של תריסים כיום. הסיבה לכך היא יחס העלות-תועלת המשתלם מאוד שלהם, ובפרט כשמזמינים תריס אלומיניום מכל סוג שהוא מאמיר תריסים. השילוב בין היכולות המקצועיות של החברה כיצרנית אלומיניום מובילה ומומחית בעבודות אלומיניום לבין האיכויות של האלומיניום מבטיח מענה מוצלח לכל צורך, וכן שביעות רצון למשך שנים רבות. האחריות שניתנת לכל עבודה (5 שנים!) תורמת גם היא לשקט הנפשי של הלקוחות.

אצלנו תוכלו להזמין תריסים מכל סוג שתרצו, כולל תריסי אלומיניום, במידות מותאמות אישית לצורך שלכם.

בחירת תריס אור חשמלי מחייבת התנהלות אחראית, כדי למצוא את הדגם האופטימלי עבורכם וכמובן על-מנת שההתקנה תהיה מקצועית. אמיר תריסים מייצרת תריסים מכל הסוגים כולל תריסי אור מתקדמים, מתקינה אותם ומספקת גם שירותי תחזוקה כבר יותר מ-20 שנים. הניסיון הרב שצברנו לאורך השנים, בתוספת האחריות המלאה שאנחנו נותנים על כל עבודה והמחירים הנוחים שלנו הופכים את החברה לאחת המבוקשות ביותר בתחום. כיצרני תריסים, אנחנו מאפשרים לכם להזמין כל סוג תריס שרק תרצו, כולל תריס אור, במידות מותאמות אישית.

תריסי אלומיניום מזמינים רק מאמיר תריסים!

אספקת תריסי אלומיניום לפי מידה

מייצרים את כל סוגי התריסים

5 שנות אחריות על כל עבודה

שירות בפריסה ארצית רחבה

מחירים הכי משתלמים בשוק!

אספקה מהירה וחומרים איכותיים

קבלו הצעת מחיר מהירה לתריסי אלומיניום לפי מידה:

היתרונות העיקריים של תריס אלומיניום

היתרון הראשון של תריסי אלומיניום הוא בעמידות הגבוהה שלהם. אלומיניום הוא חומר קל משקל אבל בעל חוסן רב, ובהתאם הוא משמש למגוון רחב מאוד של מטרות – ובהן גם תריסים שימלאו את תפקידם במשך שנים רבות. תריסי האלומיניום נשמרים היטב גם כשהם חשופים במשך שעות רבות לשמש מדי יום, לא מתרגשים ממים וגם חבטות שהן חלק בלתי נפרד משגרת החיים בבתים, גם כשנזהרים, לא ישברו ולא יעקמו את השלבים (כשלעומת זאת תריסי פלסטיק עלולים כן לסבול מבלאי מואץ בהשוואה אליהם).

היתרון המרכזי השני הוא האסתטיות הנעימה לעין של כל תריס אלומיניום. אלומיניום מתאפיין בקווים נקיים וביכולת שלו להפגין נוכחות בכל חלל מבלי לגנוב את הפוקוס מאלמנטים אחרים. במיוחד מתאימים תריסים מחומר גלם זה לבתים עם עיצוב פנים מודרני. בהקשר זה, כדאי לזכור שאלומיניום קל לניקוי, ולכן התריסים יישארו יפים לזמן רב.

עוד יתרון הוא שניתן למצוא תריס אלומיניום במחיר סביר ואפילו נמוך – ובפרט כשפונים אל אמיר תריסים, שמקפידה על תמחור הוגן במקביל לייצור ולהתקנה האיכותיים (פירוט לגבי עלויות תמצאו בהמשך העמוד).

למה לבחור דווקא בנו כשקונים תריס אלומיניום?

שימוש באלומיניום האיכותי בשוק

5 שנות אחריות מלאה

המחירים המשתלמים בארץ!

הסוגים השונים של שלבי אלומיניום

השלבים של תריס אלומיניום נחלקים ל-2 סוגים עיקריים: משוך ומוקצף.

בשלבים המוקצפים שכבת האלומיניום דקה יחסית ובתוכה ישנו קצף שתפקידו הוא להבטיח בידוד מוצלח. תריס אלומיניום מוקצף מתאים בעיקר למפתחים קטנים יחסית.

תריס משוך מבוסס על שכבת אלומיניום עבה יותר וכן על סגסוגות. בשלבים אלה אין צורך בקצף, והם אמנם יקרים יותר – אבל גם עמידים יותר, ובפרט מומלץ להשתמש בהם במפתחים גדולים.

בנוסף, ישנו גם סוג מיוחד של תריסי אלומיניום שנקרא תריסי אור (ולפעמים גם תריסי נוף). המאפיין הבולט שלהם הוא שהם כוללים מצב ביניים – לא פתוח ולא סגור – ובעזרתו ניתן להגיע לרמות מדויקות של אור ואוויר, ובמקביל לשמור על פרטיות מוחלטת.

אמיר תריסים תסייע לכם לבחור את הסוג המתאים לכם ביותר, ביושרה מוחלטת ועל בסיס זיהוי מדויק של הצרכים שלכם.

תריס אלומיניום מחיר משתלם
תריס אור חשמלי מאפשר ויסות מושלם של כניסת אור ואוויר

התקנת תריסי אלומיניום לכל מטרה - באיכות ללא פשרות

  • אמיר תריסים מציעה תריס אלומיניום מוקצף או משוך לכל סוגי המפתחים ועבור מטרות שונות: גם תריס רפפה, גם תריסי הזזה, גם תריסי פתיחה וגם תריסי גלילה חשמליים.

    תריסי הזזה הם התריסים שנעים על פני מסילה ובחלק מהמקרים גם מחליקים אל תוך כיסים ייעודיים בקירות. תריסי הפתיחה הם תריסים חיצוניים שכוללים כנפיים ונפתחים כלפי חוץ (בדרך כלל למטרה זו מועדפים תריסים מעץ, אבל האלומיניום מהווה גם הוא אופציה שכדאי לשקול). תריסי גלילה עולים ויורדים, לעתים באמצעות רצועה ובמקרים אחרים בעזרת מנוע לתריס חשמלי.

    במידת הצורך, תוכלו להתייעץ עם המומחים שלנו גם לגבי סוג התריסים האידיאלי בכל חלל ולכל מפתח.

לקוחות ממליצים עלינו:

החלפתי תריס פלסטיק לתריס אלומיניום. התריס עמיד, איכותי ויפה.
תום
ראש העין
תריס אלומיניום מוקצף זה שדרוג משמעותי לבית! תודה על שירות מעולה.
גאיה
נתניה
התקינו לי 3 תריסים חדשים בבית: 2 מעץ ואחד אלומיניום. שירות מעולה ואיכות גבוהה
בני
אשדוד

עלות תריסי אלומיניום – כמה תשלמו עליהם?

כשמתלבטים האם לקנות תריס אלומיניום מחיר כל אופציה הוא מן הסתם שיקול משמעותי. בטבלה הבאה תוכלו למצוא את העלויות של סוגי השלבים השונים וההתקנות הנפוצות:

מוצר / שירות

טווח המחירים

הערות

שלבים מוקצפים

450-600 ש”ח

המחיר למ”ר, ללא התקנה.

שלבים משוכים

800-1,000 ש”ח

המחיר למ”ר, ללא התקנה.

שלבי אור

900-1,200 ש”ח

מחיר למ”ר, ללא ההתקנה.

התקנת תריס אלומיניום – הזזה

400-550 ש”ח

מחיר למ”ר.

התקנת תריס פתיחה מאלומיניום

450-1,150 ש”ח

בהתאם למספר הכנפיים ולמורכבות ההתקנה.

התקנת תריס גלילה ידני

400-450 ש”ח

מחיר למ”ר, כולל מתלים ורצועה.

התקנת תריסים חשמליים

800-1,400 ש”ח

הפרמטר העיקרי הוא מחיר המנוע, מחיר למ”ר.

חשוב להדגיש כי עבור תריס אלומיניום מחיר השלבים וההתקנה הוא רק צד אחד של המשוואה. הצד השני, התועלת, משמעותי לא פחות – ובעצם אפילו יותר כשבוחנים את הטווח הארוך. בהתאם, חשוב להפקיד את המלאכה בידיים מקצועיות. אמיר תריסים מייצרת ומבצעת התקנת תריסים מכל הסוגים, ובפרט תריסי אלומיניום, כבר יותר מ-20 שנים, מקפידה על זמינות גבוהה, אספקה מהירה ואמינות רבה, מתחייבת למחירים נוחים ומעניקה גם אחריות ל-5 שנים – כל מה שצריך כדי לצאת לדרך בראש שקט באמת ולסיים עם תריסים מעולים ומעלה.

קבלו הצעת מחיר משתלמת: