תריס חשמלי לא עולה? כך תפתרו את התקלה!

התריס החשמלי שלכם לא עולה? אתם מחפשים טכנאי תריסים מוסמך ולא יודעים היכן למצוא אותו? במאמר זה המומחים של חברת אמיר תריסים, להם יש ניסיון רב שנים בתחום של כיוונון ותיקון תריסים חשמליים, יספקו לכם את כל האינפורמציה הדרושה.

התריסים החשמליים שלכם – הבחירה הנכונה ביותר

ההחלטה להתקין תריסים חשמליים היא אכן ההחלטה הנכונה ביותר שעשיתם, שכן נכון לשנת 2020, תריסים חשמליים נחשבים לפתרונות ההצללה המתקדמים והאיכותיים ביותר, מאחר וניתן לכוון אותם לרמת התאורה הרצויה מבחינכם באפן פשוט למדי ואפילו לשלוט בהם בשלט רחוק. מעבר לכך, לא צריך להתאמץ על מנת להגיף אותם או להעלות אותם, שכן הכל נעשה על ידי מנגנון חשמלי אלקטרוני, בו ניתן לשלוט גם באמצעות שלט רחוק (למידע נוסף על חיבור שלט לתריס חשמלי לחצו כאן). אך מה קורה כאשר תריס חשמלי לא זז? כאשר התריס החשמלי לא עולה? מה קורה כאשר נדרש כיוון תריס חשמלי?

ראשית, חשוב לדעת שהדבר טבעי – תריסים חשמליים אכן חזקים ולרוב אמינים (תלוי איפה קונים אותם), אך בדיוק כמו כל דבר אחר, גם הם מועדים לפורענות לעיתים רחוקות.

אם התריסים החשמליים שלכם עושים לכם בעיות, בוודאי תשמחו לקרוא שהמומחים של ‘אמיר תריסים’ מאגדים 20 שנות ניסיון ומקצועיות ומבטיחים לכם תיקונים ממוקדים ואיכותיים במהירות ובמקצועיות.

תריס חשמלי לא עולה
תיקון תריס חשמלי שלא עולה

תריס חשמלי לא עולה – מה עושים?

תריס חשמלי לא עולה? מה עושים? יש מצבים בהם התריס החשמלי תקוע או שהוא עלה וירד קצת ואז הוא נעצר ושום דבר שאתם עושים על מנת להזיז אותו לא עובד. במקרים אלו, יכול להיות בהחלט שמנוע התריס תקול. אם התרחיש של תריס חשמלי לא עולה מוכר לכם, חשוב שתפנו מיידית לאחד המומחים שלנו. בנוסף, יש לקחת בחשבון שמדובר על שעת עבודה אחת לפחות וחלק חילוף או במילים אחרות: אחת התקלות היקרות של התריס החשמלי, אך אין שום דרך להימנע מתיקון הבעיה.

חשוב לדעת שמחיר המנוע תמיד ייקבע בהתאם למשקלו של התריס שלכם וכמובן בהתאם לתקופה. קרי, אם מדובר על החלפת מנוע בתקופת הקורונה ואתם בוחרים בחברה שצריכה להזמין את חלק החילוף מחו”ל, קרוב לוודאי שהמחיר יהיה יקרה יותר וההמתנה תהיה ארוכה יותר.

בחברת ‘אמיר תריסים’ אנו יכולים לספק את רוב סוגי המנועים לתריסים חשמלים באופןן מיידי והעלות להחלפת מנוע קטן תהיה 700-900 ₪, וזאת אל מול החלפת מנוע גדול שיכול להגיע למחיר של 2000 ₪.

פתרון מהיר של בעיות - מכוונים את התריס החשמלי שלכם ועוד...

כיוון תריס חשמלי ייעשה כאשר אתם מנסים להוריד את התריס, אך משום מה הוא נעצר מאוחר מדי או מוקדם מדי. פעולת הכיוון של התריס תוביל לכך שהתריס יעצור בדיוק במקום בו אתם מעוניינים. חשוב שגם כאן תיעזרו בהשכרת שירותיו של טכנאי תריסים מוסמך ולא תנסו לבצע את העבודה בעצמכם, שכן אתם יכולים להרוס את המנוע של התריס, וחבל. כפי שאתם יודעים, החלפת מנוע משמע הוצאה יקרה. כאן יש שתי אפשרויות, אתם מטלפנים אלינו ואנו מורים לכם כיצד לכוון את התריס טלפונית או שאחד הטכנאים המוסמכים שלנו יגיע אליכם (מומלץ יותר כמובן).

נתקעתם עם התריס החשמלי? התריס החשמלי שלכם לא עולה? המתג נשבר? הרצועה העליונה של התריס נקרעה? התריס אינו נשמע לכם וחובה לכוון אותו? המומחים של אמיר תריסים עומדים לרשותכם. למה לבחור דווקא בנו לתיקון התריסים? בגלל המקצועיות, 20 שנות הניסיון שלנו, האחריות המלאה שאנחנו נותנים ללקוח על כל עבודה, המחיר האטרקטיבי ואיכות חלקי החילוף בהם אנו משתמשים.

לתיקון תריס חשמלי חייגו 072-371-8530 או השאירו פרטים:​