תריסים חשמליים

ניווט מהיר: הצג

התקנת תריסים חשמליים מאלומיניום איכותי!

תריס חשמלי הוא אחד מאותם מוצרים שהופכים את החיים שלנו לנוחים וקלים. בעתיד הדי קרוב הוא ישתלב בבתים החכמים, וכבר היום הוא זוכה לפופולריות רבה. התקנת תריסים חשמליים מחייבת מיומנות גבוהה – אמיר תריסים היא אחת החברות הוותיקות בתחום עם יותר מ-20 שנות ניסיון וידע רחב היקף לגבי כל סוגי הפתרונות המתקדמים ביותר.

תריסים חשמליים הם נוחים מאד, שומרים על עמידות לאורך שנים ארוכות, עיצובם מודרני ואלגנט והם הבחירה האולטימטיבית למי מכם שרוצה לשלוט באופן הטוב ביותר בכמות האור שנכנסת לחדר (בכך מתמחים תריסי אור חשמליים). אין ספק כי תריסים חשמליים הם הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות, אך יש לקחת בחשבון שעלותם יקרה יותר מתריסי הזזה.

תריסים חשמליים מזמינים אך ורק מאמיר תריסים!

תריסים חשמליים במידות מותאמות אישית

שימוש באלומיניום האיכותי בשוק

5 שנות אחריות על כל תריס חשמלי

שירות בפריסה ארצית רחבה

תריס חשמלי במחיר הכי משתלם בשוק!

אספקה מהירה לבית הלקוח + התקנה

קבלו הצעת מחיר מהירה:

תריסים חשמליים - הבחירה האולטימטיבית

תריסים חשמליים הם נוחים מאד, שומרים על עמידות לאורך שנים ארוכות, עיצובם מודרני ואלגנט והם הבחירה האולטימטיבית למי מכם שרוצה לשלוט באופן הטוב ביותר בכמות האור שנכנסת לחדר. אין ספק כי תריסים חשמליים הם הבחירה הטובה ביותר שתוכלו לעשות, אך יש לקחת בחשבון שעלותם יקרה יותר מתריסי הזזה.

טכנאי תריסים חשמליים מקצועי

מהם היתרונות הבולטים של תריסים חשמליים?

  1. הם עמידים מאד – תריסים חשמליים אותם אנו מתקינים מיוצרים מהאלומיניום האיכותי ביותר בשוק. חומר זה עמיד בפני כל תנאי מזג האוויר: חום, קר, רוחות עזות, לחות גבוהה וכו’. בתריס חשמלי שלנו לא תראו אלומיניום שמחליד או מתקלף. אנחנו מתחייבים על החומרים הטובים ביותר בשוק ונותנים 5 שנות אחריות לכל תריס חשמלי שאנחנו מתקינים.
  2. מתאימים לכל חדר – תריס חשמלי ניתן להתקין בסלון, בחדר השינה, במטבח ואפילו בחדר האמבטיה. 
  3. קל מאד לתפעל אותם – תריס חשמלי ניתן להעלות ולהוריד בקלות בעזרת מתג פשוט (כמו של אור), בעזרת חיבור שלט ייעודי לתריס החשמלי ואפילו בעזרת אפליקציות כיום. אין שום צורך בהפעלת כוח או בקימה למתג כדי לפתוח ולסגור את התריס החשמלי. תריסים חשמליים יכולים להקל מאד על נכים ועל ילדים, מכיוון שאין שום צורך במאמץ פיזי כדי לשלוט בהם.
  4. מרחיקים פורצים – תריסים חשמליים קשה יותר לפרוץ מאשר תריס שלבים רגיל שניתן לשבור בקלות. יתרה מזאת, ניתן להתקין היום גם תריסי סורגים ותריסי ניצרה (אותם לא ניתן להריס מבחוץ) ביחד עם התריס החשמלי ולהקשות עוד יותר על הפורצים.
  5. עיצוב מודרני – תריסים חשמליים ניתן להתקין במבחר צבעים והשלבים שלהם מוסיפים נדבך נוסף לחלון. תריס חשמלי משדר יוקרה.

למה לבחור דווקא בנו כשקונים תריס חשמלי?

שימוש באלומיניום האיכותי בשוק

5 שנות אחריות על התקנת כל תריס חשמלי

המחירים המשתלמים בארץ!

למה לבחור דווקא בנו כשקונים תריס חשמלי?

השלב הראשון בהתקנת תריס חשמלי הוא בחירה מושכלת שלו, ולמעשה 2 בחירות: של סוג השלבים ושל סוג המנוע.

לגבי השלבים, האופציות הן שלב מוקצף שמתאפיין במחיר נמוך אבל מתאים רק למפתחים של עד 3 מ’, שלב משוך שמתאפיין בדופן חזקה כך שלמרות שהוא חלול יש לו חוסן רב, ושלבי אור, שהייחודיות שלהם היא בכך שיש מרווח בין כל שני שלבים וניתן להכניס לבית אור גם כשהתריס מורד.

מבחינת המנוע, השיקול הראשון הוא כושר ההרמה שלו שחייב להתאים למשקל התריס. חלוקה נוספת של המנועים היא בהתאם למנגנון: עם שלט או בלי, עם חיישנים שמזהים חפצים במסלול התריס ועוצרים את התנועה שלו במקרים אלה, ועם מנואלה או בלעדיה. לקראת התקנת תריסים חשמליים, חשוב לקחת בחשבון גם את היצרנית של כל דגם, ובפרט מומלץ להעדיף את החברות האירופאיות.

תריס חשמלי - פתרון יעיל לטווח ארוך

התריסים החשמליים האיכותיים הם מוצר עמיד ואמין, שממלא את ייעודו במשך שנים רבות, ובמיוחד אם ההתקנה בוצעה באופן מקצועי ומוקפד. כמו כן, כדאי לדעת שהמערכת החכמה בנויה באופן פשוט יחסית, כך שתוכלו לבצע פעולות דוגמת כיוון תריס חשמלי גם בכוחות עצמכם.

בכל מצב שבו נדרש תיקון תריס חשמלי – למשל בגלל שלבים תקועים, נתק בין שלבים או מתג הפעלה תקול – חשוב להזמין טכנאי מיומן שכבר ביצע תיקונים דומים בעבר.

אם התריס החשמלי שלכם לא עולה, לחצו כאן למידע מה לעשות >>

תריס חשמלי חדש ואיכותי
תריס חשמלי חדש ואיכותי שהתקנו

כמה עולה התקנת תריסים חשמליים?

ככל שהטכנולוגיות משתכללות, כך גם הפתרונות הופכים יעילים יותר וגם העלויות פוחתות. בהתאם, התקנת תריסים חשמליים, וגם שירותים משלימים כמו למשל התקנת שלט לתריס חשמלי, ולמעשה גם תיקון תריס חשמלי, מוצעים במחירים משתלמים מאוד.

על-מנת לקבל הצעת מחיר מותאמת ספציפית עבורכם אנחנו צריכים כמובן לדעת מהו גודל המפתח, וכאמור ישנן גם בחירות שונות לגבי סוג התריס – אבל הטבלה שלפניכם מספקת מושג טוב לגבי טווחי המחירים:

מחירים ועלויות

  • מחיר הפיכת תריס ידני לחשמלי ₪600-1,500

    כולל נקודת החשמל הנדרשת

  • מחיר התקנת תריס חשמלי ₪8000-2,000

    כולל מנוע, תריס אלומיניום מוקצף וארגז

  • מחיר התקנת מנוע עם מנואלה ₪700-1,700

    מתאים לשומרי שבת

  • עלות הוספת שעון שבת לתריס חשמלי ₪400-700

    כולל נקודת החשמל הנחוצה

  • מחיר החלפת מנוע לתריס חשמלי ₪600-1,800
  • תריס חשמלי חדש קומפלט ₪1500-6,000

    התקנה קומפלט + 5 שנות אחריות. המחיר כמובן תלוי בגודל התריס.

לקוחות ממליצים

אמיר תריסים התקינו אצל חמותי תריס חשמלי ועשו עבודה טובה, נקיה ומהירה.
נדב
ראשון לציון
ממליץ בחום על אמיר תריסים, שמו בבית שלי תריס חשמלי במקום ידני ועשו עבודה יפה.
ינאי
פתח תקווה
קניתי תריס חשמלי וכל המתקינים שדיברתי איתם רצו הרבה כסף, אמיר תריסים היה זול ב-30% מהיתר, מקצועי ואמין.
אביבה
כפר סבא

כמה עולה התקנת תריסים חשמליים?

גם אתם יכולים להרים ולהוריד תריסים כבדים בלחיצת כפתור פשוטה – הניסיון הרב של אמיר תריסים מאפשר לנו להתאים לכל לקוח את הדגם האופטימלי, לכל מסגרת תקציב. בנוסף, נבצע עבורכם התקנת תריס חשמלי בזריזות, במקצועיות והכי חשוב, באחריות מלאה כך שתוכלו ליהנות גם מהמוצר המשתלם וגם מראש שקט לגמרי.  

קבלו הצעת מחיר מהירה: