תריס חשמלי לא עוצר בירידה? כך תפתרו את הבעיה [מדריך]

תריס חשמלי הוא מוצר שמשדרג במידה ניכרת את איכות החיים. כשמקפידים על התקנה מקצועית של תריס של חברה מוכרת ואמינה, הוא ימלא את ייעודו במשך שנים רבות מבלי שתצטרכו לדאוג, ובנוסף גם לא נדרשת השקעה בתחזוקה שלו – אבל כמו כל דבר בחיים, ובפרט כשמדובר על מערכת שכוללת רכיבים חשמליים, ייתכנו גם תקלות.

אחת התקלות היא תריס חשמלי שלא עוצר. מדובר בתקלה לא נפוצה במיוחד, אבל מן הסתם כזו שמחייבת טיפול מיידי. המלצה חשובה היא לא לנסות לפתור את הבעיה בכוחות עצמכם. פעולה לא זהירה, שלא מבוססת על היכרות מעמיקה עם המערכת ובפרט עם המנוע של התריס החשמלי, עלולה להשבית אותו – ולהפוך תקלה קלה יחסית לבעיה חמורה שתעלה לכם ביוקר.

האם חובה להחליף תריס חשמלי לא עוצר?

לא.

ברוב המקרים, תריס חשמלי לא עוצר בירידה הוא תוצאה של מגע בין השלבים העליונים של התריס לבין כפתורי הכיוון שבמנוע. המגע משבש את הפעילות של המערכת כולה, ובפרט מונע מאותם כפתורי כיוון לעצור את תנועת התריס במקום הרצוי מבחינתכם.

אם אכן זה המצב, אפשר לנשום לרווחה – אין צורך לבצע החלפת מנוע לתריס חשמלי, תיקון שמן הסתם הוא היקר ביותר האפשרי ויכול להגיע לעלות של אלפי שקלים.

תריס חשמלי לא עוצר

האם תריס שלא עוצר עלול להיפגע עוד יותר?

כן.

מדובר במערכת רגישה, ובמצבים שבהם פעולת התריס החשמלי לא נפסקת כשאתם מבקשים לעצור אותו, התוצאה עלולה להיות נזק לשלבים וגם למרכיבים אחרים. בהתאם לכך, בכל מצב שבו תריס חשמלי לא עוצר, חשוב להפסיק להשתמש בו באופן מיידי ולהמתין עד להגעת טכנאי תריסים מיומן.

עוד כדאי לדעת שגם במקרים שבהם התריס החשמלי לא עובד בכלל, הבעיה עשויה להיות מגע בין השלבים העליונים לבין כפתורי הכיוון. מתקן תריסים מיומן בוחן בכל מקרה את כל המרכיבים של המערכת כדי להחליט איך יתבצע התיקון ומה הוא יכלול.

חשוב לדעת שמחיר המנוע תמיד ייקבע בהתאם למשקלו של התריס שלכם וכמובן בהתאם לתקופה. קרי, אם מדובר על החלפת מנוע בתקופת הקורונה ואתם בוחרים בחברה שצריכה להזמין את חלק החילוף מחו”ל, קרוב לוודאי שהמחיר יהיה יקרה יותר וההמתנה תהיה ארוכה יותר.

בחברת ‘אמיר תריסים’ אנו יכולים לספק את רוב סוגי המנועים לתריסים חשמלים באופן מיידי והעלות להחלפת מנוע קטן תהיה 700-900 ₪, וזאת אל מול החלפת מנוע גדול שיכול להגיע למחיר של 2000 ₪.

על מה חשוב להקפיד כשמתקנים תריס חשמלי שלא עוצר בירידה?

כאמור, תיקון תריס חשמלי שלא עוצר כשאתם רוצים שהוא יעצור, עשוי להיות פעולה פשוטה יחסית – הפרדה בין שלבי התריס לבין כפתורי הכיוון במנוע. מאחר שמדובר במערכת רגישה, שחייבת להיות מדויקת לגמרי, גם אם מדובר בתיקון שהוא לא המורכב ביותר שיש – חשוב להפקיד אותו בידיים מקצועיות ומנוסות.

בנוסף, בחלק מהמקרים נדרש גם כיוון של המנוע אחרי התיקון. באופן כללי, כיוון תריס חשמלי עשוי להיות הפתרון גם למצבים שבהם התריס לא יורד עד הסוף או לא עולה עד הסוף.

דגש חשוב נוסף הוא לא להתפשר על איכות איש המקצוע שמגיע אליכם הביתה כדי להסדיר את פעולת התריס החשמלי. רק מי שכבר צבר ניסיון רב בטיפול בכל סוגי התקלות, לרבות תריסים שלא עוצרים, מכיר היטב את כל דגמי התריסים החשמליים הנפוצים ומקפיד על יושרה מלאה יכול להבטיח לכם תיקון מושלם – וגם לקיים את ההבטחה.

הזמינו עוד היום טכנאי מומחה לתיקון תריס חשמלי >>

לתיקון תריס חשמלי חייגו 072-371-8530 או השאירו פרטים:​