תיקון תריסים או החלפה – מה כדאי לעשות?

לידיעתכם, העלות של תריסים ידניים הם החל מ- 1,200 ₪. לעומת זאת, תריסים חשמליים ניתן לרכוש במחיר החל מ- 2,000 ₪. בשני המישורים – מדובר בסכום כסף לא מבוטל. ברוב המקרים, תיקון של תריסים והחלפה יהיו משתלמים יותר. והשאלה הגדולה מכל – האם זה כדאי? ומה באמת כדאי לעשות? במאמר זה, אמיר תריסים מפרטים על כל הנושא, כל המכלולים – האם תיקון באמת שווה את זה? וכמה זה באמת עולה.

תיקון תריסים או החלפה – האם זה שווה את זה?

קיימת אופציה שאף אחד לא מדבר עליה – תיקון תריסים. ללא ספק, מדובר באופציה נוחה וזולה לצרכנים. לעומתה, החלפה או קניית תריס חדש תהיה אופציה אחרונה, יקרה יותר וממש לא נוחה עבור הצרכנים. האם זה באמת שווה את זה? התשובה היא כן. המחירים עבור קניית תריס חדש או החלפה הם החל מ- 1,000 ₪. לעומת זאת, תיקון תריסים יהיו זולים יותר, במחיר של החל מ- 250 ₪ ועד ל- 450 ₪ במקסימום. המחירים כוללים את הרכיבים, עלות העבודה וההתקנה, ודברים צדדיים ונוספים. ללא ספק, זה פשוט זול יותר. לאור המחייה הקשה בישראל, במרבית מהמקרים, הרבה צרכנים נוטים לתקן את התריס מאשר לקנות חדש. לכן ובעקבות זאת, זה פשוט מתבקש, משתלם, ושווה את זה. נמצאים עדיין בהתלבטות? בואו נעבור קדימה.

תיקון תריס באופן מקצועי

למה כדאי לתקן תריסים? – 3 סיבות חשובות

אנשים וצרכנים רבים מתקנים תריסים משומשים במטרה לחסוך מעט כסף, אחרי הכל, במדינת ישראל לא קל. אם עדיין אתם מתלבטים ולא בטוחים מה כדאי לעשות, לפניכם 3 סיבות מוצדקות לתקן את התריסים במקום לקנות חדש או להחליף. הנה 3 סיבות שיפתרו לכם את ההתלבטות הקשה מכל: הראשונה, זה זול ומשתלם. בשנים האחרונות, תיקון תריסים נהיו דבר שמשתלם יותר לצרכן, ולכן מדובר בסיבה ראשונה מוצדקת.

השנייה, חיסכון בזמן מרבי. חלק מהצרכנים נוטים לתקן בצורה עצמית, מעורב בכך הרבה ידע וזמן. אם אתם מעוניינים לחסוך את הטרחה, ניתן לתקן את התריס בצורה מקצועית עם הנדימן ולחסוך בזמן. השלישית, תחליף טוב יותר מאשר קנייה חדשה. ללא ספק, תיקון תריסים זול יותר ולכן נחשב כתחליף מצוין לעומת קניית תריס חדש לבית. אלה הם 3 הסיבות לתיקון תריסים מקצועי.

מעוניינים בפתרון האידיאלי ביותר? תיקון תריסים משתלם יותר מאשר קנייה או החלפה. כעת, הכדור בידיים שלכם, מכאן ההחלטה נתונה לשיקולכם. בהצלחה בהמשך.

המאמר מוגש באדיבות אתר טופ הנדימן https://handy-man.org.il/