החלפת קפיץ לתריס גלילה

הקפיץ הוא אחד המרכיבים החשובים במנגנון של תריסי גלילה ידניים. כשישנה בעיה כלשהי, חשוב להפקיד את התיקון שלו בידיים מיומנות ואמינות, כך שאפשר יהיה לחזור ולהשתמש בן ללא קושי וללא חשש. אמיר תריסים היא חברה בעלת ניסיון מגוון בתיקוני תריסים שונים, שמקפידה על שירות מקצועי בכל פעולה, ובפרט בביצוע של החלפת קפיץ לתריס גלילה.

החלפת קפיץ לתריס גלילה

איך בוחרים קפיץ לתריס גלילה?

טכנאי תריסים מנוסה לא “רק” מחליף את הקפיץ, אלא גם מסייע בבחירת האופציה המתאימה ביותר לתריס שלכם. השיקולים הרלוונטיים הם משקל התריס, הצד של החלון שבו נמצאת הרצועה (ישנם קפיצים “ימניים” וקפיצים “שמאליים”), החומר שממנו עשוי הקפיץ והמיקום של המנגנון. כך למשל ישנם קפיצים שמותקנים מעל החלון ולא מתאימים לתריסי מונובלוק, קפיצי כוח ייעודיים לתריסי גלילה כבדים, ועוד שלל סוגים.

כדאי לדעת שהעלות של החלפת קפיץ לתריס גלילה אינה גבוהה, כך שכדאי לבחור בדגם איכותי שיחזיק מעמד שנים רבות – מה גם שקפיץ משובח עשוי לחסוך את הצורך לבצע החלפת תריסים בשלב מוקדם.

כמה עולה החלפת קפיץ לתריס גלילה?

תיקון תריס גלילה ידני חייב להתבצע בידי איש מקצוע רציני ואמין, בין אם מדובר על החלפת הקפיץ, בין אם נדרשת החלפת שלבים בתריס ובעצם בכל בעיה שצצה. לצד המענה המדויק והמוקפד לטיפול בבעיה, השאיפה היא באופן טבעי לשלם מחיר נמוך ככל האפשר על העבודה והחלקים. בטבלה שלפניכם מפורט טווח המחירים עבור הפעולות הנפוצות ביותר בהקשר של תריסי גלילה, לרבות החלפת הקפיץ.
חשוב לקחת בחשבון שמדובר בטווח מקובל של מחירים, אבל כמובן שהמאפיינים הספציפיים של כל מקרה משפיעים גם הם על ההצעה שתקבלו:

מחירים ועלויות

  • הוספת מעצור ₪150-250

    המעצור הוא החלק שתופס את הרצועה של התריס

  • התקנת מנגנון כוח חשמלי ₪450-750

    אם יש תריס גדול שהותקן בעבר, עוד לפני שהמנגנונים החשמליים היו יעילים וזולים, כדאי לשקול את ניצול ההזדמנות כדי להחליף את המנגנון

קבלו הצעת מחיר מהירה:

לקוחות ממליצים

אמיר תריסים החליפו לי קפיץ לתריס הגלילה תוך מספר דקות עבודה. תודה על השירות המצוין.
אורן
תל אביב
תריס הגלילה שלי נתקע ולא ידעתי איך לשחרר אותו. אמיר תריסים פתרו את התקלה!
ימית
רמת השרון
אין עליכם! תיקנתם לי את תריס הגלילה שהיה תקוע תקופה ארוכה ולקחתם מחיר זול מאד. מודה לכם מאד.
נועה
כפר יונה

זמינות גבוהה ואמינות ללא פשרות!

השירות של אמיר תריסים מתבצע ביעילות גבוהה, ובהתאם אנחנו יכולים להתחייב לכל לקוח ולקוחה גם על זמני הגעה מהירים מאוד – כך שכבר תוך זמן קצר התריס שלכם יחזור לתפקוד תקין ומיטבי. מרכיב נוסף שעליו אנחנו לא מתפשרים הוא האמינות, כך שבכל מקרה תקבלו מאיתנו את ההמלצות המקצועיות ביותר, אלה שישרתו את האינטרסים שלכם באופן אופטימלי ובהתאם למסגרת התקציב שלכם. כך תוכלו לבחור בין תיקון לבין התקנת תריס גלילה חדש, אם זה הקיים ממילא כבר ישן ולא יוכל למלא את ייעודו עוד זמן רב, בראש שקט ובידיעה ודאית שזו האופציה המשתלמת ביותר עבורכם.

האחריות שתקבלו על כל עבודה תורמת גם היא לשקט נפשי ולנחת מהתריסים לאורך זמן רב.

קבלו הצעת מחיר מהירה להחלפת קפיץ לתריס גלילה: