המדריך לבחירת תריסים למרפסת

בחירה של תריסים למרפסת מהווה את אחד החלקים החשובים ביותר בשיפור החזות של הדירה. יתרה מכך, התריסים הנכונים יאפשרו לכם גם ליהנות מתוספת של צל ומבידוד איכותי, באופן טבעי וללא כל השקעה נוספת. אז אם אתם רגע לפני השיפוץ או שסתם מתלבטים בנוגע לתריסים הבאים – הגעתם למקום הנכון!

אם אתם רוצים לשלוט בכמות האור – העדיפו תריסי אור

ברוב התריסים הקיימים בשוק יש שני מצבים עיקריים: פתוח וסגור. במצב שבו הם פתוחים, זרימת האור והאוויר שתיכנס למרפסת תהיה אבסולוטית, כלומר התריס יהיה פתוח לחלוטין. המצב השני הוא המצב הסגור, שבו התריס יהיה סגור לחלוטין. תריסי אור מציעים עוד מצב ( מצב ביניים) אשר בו אתם תוכלו לשלוט באופן מלא על כמות התאורה והצל.

לשליטה מרחוק – בחרו בתריס חשמלי

תריס חשמלי מאפשר לכם לשלוט בפתיחה וסגירה של התריס מבלי להיות צמוד אליו. כיום קיימים בשוק תריסים אשר ניתן לשלוט בהן באמצעות שלט, אפליקציה או מתג אשר נמצא במקום שנוח לכם במרפסת או מחוצה לה. כלומר, מדובר בפתרון פונקציונלי למצבים שאתם לא רוצים לקום עד למרפסת בכל ערב בכדי לסגור אותה ולחלוטין טרנד שנראה שכאן כדי להישאר.

תיקון תריסים ביבנה
תריס אור חשמלי

ללוק קלאסי – תריסים מעץ

תריסים מעץ מעניקים לכם מראה אלגנטי למרפסת ומאפשרים לכם להוסיף טוויסט של כפר גם בדירות הכי אורבניות. ניתן להשתמש במנגנון הרפפה הישן והטוב וליהנות מהסטייל הייחודי שלו. במידה ואתם מעדיפים לוק הייטקי יותר, בחרו באלומיניום. ישנם מגוון של תריסי אלומיניום אשר יעניקו לכם מראה נקי במרפסת ומדובר בחומר שפשוט קל לתחזק אותו לאורך זמן.

לבידוד מושלם – תריס משוך עם אלומיניום

אם כבר הזכרנו את החומר הנפלא הזה, קשה שלא לחבר אותו למנגנון שיאפשר לכם ליהנות מבידוד מושלם במרפסת. תריס המשוך בגרסת האלומיניום עמיד בפני שמש וגשם ומספק איטום מושלם – כך שתוכלו לחסוך בהוצאות החשמל. הוא נחשב גם בטיחותי למדי ויש אף חברות ביטוח אשר ממליצות עליו למבוטחים שלהם כאקט מניעתי, כך שבהחלט מדובר בבחירה ששווה לשקול לפני כל החלטה.

הבייסיק – תריס גלילה ידני

תריס גלילה ידני מהווה עוד אופציה שאסור לשכוח ושנחשבת לאהובה במיוחד על הקהל הישראלי. מדובר על תריס אשר המנגנון שלו הוא פשוט במיוחד וההפעלה שלו היא ידנית אולם ניתן לשלב אותו עם מגוון של חומרים אשר ישפיעו על כמות ההצללה. ואם המרפסת שלכם לא מוארת במיוחד, תריס גלילה לבן בהחלט יעניק לכם לוק מרשים.

ואחרי שבחרתם – זמן ואופן ההתקנה

התקנת תריסים היא החלק החשוב הבא שנותר לכם בכדי להגיע לתוצאה הנכונה. מתקיני תריסים איכותיים יעניקו לכם שקט נפשי וידיעה שמה שבחרתם באולם התצוגה ייראה נפלא גם אצלכם בדירה. על ידי שימוש במיקרומטר שיתרום להתקנה מדויקת להפליא, הקפדה על חומרי גלם איכותיים ותכנון מראש של העבודה, תהינו מתריסים שיעשו את העבודה.