אילו סוגי תריסים הכי מתאימים לחלל משרדי?

תריסים במשרד - אמיר תריסים

תריסים משמשים כל מיני סביבות עבודה, החל מהמחסן במפעל וכלה בחדר העבודה במשרד. בזכות היתרונות הרבים של תריסי הגלילה, אלה הפכו לאחד ההתקנים הפופולריים ביותר במבנים שונים ומגוונים. קודם כל, הם תופסים מעט מאוד מקום כי הם נפתחים כלפי מעלה ולא כלפי חוץ. ושנית, הם מציעים הגנה מצוינת מפני פריצות, במיוחד אם מדובר בתריסים חזקים במיוחד.


אם אתם משפצים את המשרד, וכבר בחרתם את העיצוב ואת הריהוט המשרדי המתאים, כולל שולחנות וכסאות משרדיים, וכעת מתלבטים איזה סוג של תריסים הכי יתאים לצרכי המשרד שלכם, אז ההחלטה שעליכם לקבל היא: חשמליים או ידניים?
כדי לעזור לכם לקבל את ההחלטה הנכונה, נשווה בין היתרונות היחסיים של תריסים חשמליים וידניים:


תריסים חשמליים וידניים – מה ההבדל ביניהם?


קודם כל, אתם צריכים לדעת מהם תריסים חשמליים וידניים. הם דומים האחד לשני, חוץ מהאופן שבו הם פועלים.
מטבע הדברים, תריסים חשמליים פועלים באופן חשמלי. כאשר אתם לוחצים על המתג החשמלי, מנוע קטן מסתובב כדי לפתוח ולהרים את התריס. רוב התריסים החשמליים מופעלים על ידי רשת החשמל, אבל יש גם כאלה שמופעלים על ידי סוללות או השמש, במקרה של תריסים סולאריים.
תריסים ידניים, לעומת זאת, נפתחים על ידי משיכת רצועה שמסתובבת על גל ארכובה ומרימה את התריס. בתריסים אלה כל התהליך הוא ידני בלבד, ללא שום כוח חשמלי.


תריסים חשמליים – יתרונות

נוחות – היתרון הגדול של התריסים החשמליים הוא הנוחות. לא צריך למשוך ברצועה כדי לפתוח את התריס – כל מה שאתם צריכים לעשות זה ללחוץ על המתג. אפשרות זו הופכת את התריס החשמלי לקל יותר לפתיחה לעומת התריס הידני.
עם זאת, לא קשה לפתוח את התריס הידני. למעשה, תופתעו עד כמה קל לעשות זאת.

מהירות – תריסים חשמליים נוטים להיפתח מהר יותר מאשר תריסים ידניים. זאת משום שבמקום שאתם תמשכו ברצועה, מנוע חשמלי עושה זאת. יש תריסים חשמליים שיכולים להיפתח במהירות של מטר לשנייה.


תריסים ידניים – יתרונות

זול – היתרון העיקרי של התריסים הידניים נעוץ בעובדה שבדרך כלל הם זולים יותר מהחשמליים. לתריסים הידניים יש פחות רכיבים, ולכן המחיר שלהם בדרך כלל נמוך יותר.

לא צריך חשמל – יתרון נוסף של התריסים הידניים הוא העובדה שהם אינם זקוקים לחשמל כדי להפעיל אותם. המשמעות היא שהם כרוכים בעלויות שוטפות נמוכות יותר. בנוסף, אם אי פעם נקלעתם ביום חורף להפסקת חשמל ממושכת שבה לא יכולתם לסגור או לפתוח את תריסי הבית, אתם יודעים כמה זה כיף כשהתריסים בבית הם ידניים, ואתם יכולים לשלוט בהם גם כשיש הפסקת חשמל.


אז איזה סוג של תריס מתאים למשרד שלי?


בסופו של דבר, סוג התריס שבו תבחרו, בין אם חשמלי או ידני, תלוי בצרכים שלכם. אם אתם זקוקים לתריסים במשרד קטן עם מעט חלונות, אז תריסים ידניים יספקו את הצרכים שלכם.
אבל, אם מדובר בשטח משרדים גדול יותר, שבו מספר חדרי עבודה ולא מעט חלונות ותריסים, המאמץ שיהיה כרוך בפתיחה ובסגירה של כל תריס באופן ידני, עשוי לגזול מכם הרבה יותר זמן וכוח פיזי. בתרחיש שכזה,

האפשרות של תריסים חשמליים היא הטובה ביותר עבורכם. זאת, למרות העלות הגבוהה שתצטרכו לשלם עבור התענוג לסגור את כל תריסי המשרד בלחיצת כפתור. ליתרונות אלה הוסיפו גם את ההזדמנות לנצל את התקנת התריסים החשמליים ולהפוך את כל סביבת העבודה כולה ׳למשרד חכם׳, שיאפשר לכם לשלוט בטמפרטורה, בתריסים, בדלתות ועוד, גם כשאתם מחוץ למשרד.